گیاهان دارویی صادراتی از بروز زلزله جلوگیری می کند

استفاده از داروهای گیاهی از گیاهان دارویی صادراتی در 622 فرد مبتلا به دیابت که در 17 مرکز بهداشتی دولتی در جزیره ترینیداد توباگو  و یکسری مناطق دیگر حضور داشتند، مورد مطالعه قرار گرفت.

اکثر بیمارانی که از داروهای گیاهی استفاده می کردند گزارش دادند که گیاهان را خودشان جمع آوری می کردند و آنها را بیشتر از یک بار در هفته مصرف می کردند.

بیمارانی که از داروهای گیاهی استفاده می‌کردند، 103 گیاه مختلف مورد استفاده در درمان را ذکر کردند، در میان 12 موردی که اغلب ذکر شد، کارائیلی، آلوئه، بوته زیتون و دانه زیر برگ ترجیحاً برای دیابت استفاده می شدند.

دارو

بیمارانی که سوزش یا بی حسی در پاها یا احساس خستگی، ضعف، سرگیجه یا سرگیجه را گزارش کردند، بیشتر از بیمارانی که طیف وسیعی از علائم مرتبط با دیابت را گزارش کردند، از داروهای گیاهی برای دیابت استفاده کردند.

بیماران تحت درمان با انسولین کمتر از داروهای گیاهی استفاده می کردند، نتیجه گیری می شود که بسیاری از بیماران مبتلا به دیابت در ترینیداد داروهای گیاهی را به طور منظم مصرف می کنند.

گیاهانی که اغلب به عنوان درمان دیابت استفاده می شوند، دارای فعالیت هیپوگلیسمی هستند، فرهنگ بیماران، سابقه تحصیلی، نوع علائم و درمان رسمی پزشکی نیز ممکن است بر انتخاب و استفاده از داروهای گیاهی تأثیر بگذارد.

داروهای گیاهی از گیاهان دارویی که در کارائیب به عنوان داروهای گیاهی شناخته می شوند به طور سنتی در مناطقی که دسترسی به مراقبت های بهداشتی رسمی محدود است استفاده می شود.

دلایل متعددی وجود دارد که چرا استفاده از داروهای گیاهی باید مورد مطالعه قرار گیرد، داروهای گیاهی ممکن است اثرات درمانی قابل تشخیصی داشته باشند، آنها همچنین ممکن است عوارض جانبی سمی داشته باشن.

استفاده از داروهای گیاهی نشانه ای از باورها در مورد بیماری و درمان آن است که ممکن است با باورهای کارگران در سیستم رسمی مراقبت های بهداشتی در تضاد باشد.

در طول سه دهه گذشته اختلالات مزمن مانند دیابت و فشار خون بالا به عنوان علل اصلی مرگ و میر بزرگسالان در جزایر کارائیب ظاهر شده اند.

کنترل موفقیت‌آمیز مشکلات سلامت ناشی از دیابت و فشار خون بالا مستلزم مشارکت فعال بیماران در مراقبت از خود است، اما درک محدود ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی مانعی در راه است.