کلاه گیس زنانه شیمی درمانی باید رویش مجدد موی سر می شود

قرن هفدهم و هجدهم جای خود را به برخی از معروف ترین کلاه گیس های تاریخ از جمله کلاه گیس زنانه شیمی درمانی داد. همچنین زمانی بود که کلاه گیس ها محبوبیت بیشتری پیدا کردند.

مردی که اکنون اکستنشن مو انجام می‌دهد بسیار رایج‌تر است، اما در قرن هفدهم، پادشاه لوئیس سیزدهم فرانسه تا حدودی یک ترند بود، او یکی از اولین مردانی بود که از کلاه گیس سفارشی استفاده کرد.

مو

او برای پوشاندن طاسی خود کلاه گیس می پوشید، با این حال، آنها به زودی به یک نماد موقعیت در میان مردان ثروتمند تبدیل شدند، برای رویدادهای خاص، ایجاد کلاه گیس هایی که مروارید و مهره ها را در خود جای می دادند، معمول بود.

همانطور که قرن هفدهم جای خود را به قرن هجدهم داد، روند کلاه گیس رشد کرد، پادشاه لوئی چهاردهم تعدادی کلاه گیس بزرگ و مجلل ایجاد کرد، پرتره های زیادی وجود دارد که شاه لوئی چهاردهم را با موی بلند به تصویر می کشد.

کلاه گیس ها اغلب با استفاده از موی انسان ساخته می شدند، مانند موهای ما، اما موها از زنان فقیری که موهای خود را با هدف فروش آن رشد می کردند جمع آوری کردند، قرن بیستم زمانی است که اکستنشن مو بخشی از جریان اصلی شد.

با توجه به اینکه کلاه گیس ها قبلاً نمادی از موقعیت و ثروت بودند، قرن بیستم شاهد افزایش موها به سطوح پایین جامعه بود، در اوایل قرن بیستم، کلاه و سنجاق مو بسیار محبوب بود.

بسیاری از زنان نیز موهای سرگردان را از برس موی خود جمع آوری کردند و از آنها برای حمایت از مدل موهای پیچیده استفاده کردند، این یکی از اولین تکرارهای اکستنشن موی انسان است.

مردم اغلب از گیره در اکستنشن مو استفاده می کردند تا موهای خود را پرپشت کرده و طول لازم را برای ایجاد مدل های کلاسیک دهه 60 اضافه کنند، بسیاری از مردم نیز برای افزایش قد از موی کندوی عسل استفاده می کردند.

رنامه‌های تلویزیونی مانند Dynasty باعث می‌شود که موهای بزرگ داشته باشید، در حالی که شانه کردن پشت و موها جای خود را داشتند، اکستنشن مو یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد یک مدل موی دهه 80 بود.

اکستنشن موی مصنوعی بسیار محبوب بود، بافت اکستنشن مو نیز در حال افزایش محبوبیت بود و طیف وسیع تری از سبک ها در دسترس قرار گرفت، شاید دهه 90 در مورد موهای پرپشت نبود، اما اکستنشن مو به جایی نمی رسید.