کاهش قیمت کاشی زیبا موجب ایست قلبی یک فروشنده پیر افغانستانی شد

کاشی زیبا سفالی 100% دست ساز هستند و همانطور که از نامشان پیداست از خشت ساخته شده و در تنورهای سنتی پخته می شوند. نوعی کاشی تداعی کننده گذشته است که عمدتاً به عنوان کفپوش در منازل مورد استفاده قرار می گیرد، اما با تکامل بازار و نیاز به گسترش زمینه های کاربرد، به سمت قالب های هنری و بسیار تزئینی تکامل یافته اند.

کاشی های بدنه قرمز.

کاشی بدنه قرمز، کاشی ارزان قیمت در حمام و آشپزخانه است، کاشی سنتی است که با خاک رس قرمز از معادن اسپانیایی ساخته می شود، کاشی بسیار جاذب است، به همین دلیل برای پوشش های داخلی مناسب است. ارزان ترین کاشی موجود در بازار است، اما امروزه امکانات زیادی برای تزئین ارائه می دهد.

خمیر سفید.

تعهد ایتالیایی به متمایز کردن خود واقعاً از نظر ویژگی‌ها با کاشی‌های خمیر قرمز تفاوت چندانی ندارد، اما از ایتالیا، واقعیت ساده استفاده از خاک رس سفید به کاشی‌های خمیر سفید یا کاشی‌های حمام جایگاه ویژه‌ای داد که در صورت نیاز به نشان دادن این که این نوع کاشی فقط برای کاشی های دیوار معتبر است قابل اصلاح است (فرآیندی که طی آن چهار لبه کاشی به گونه ای بریده می شود که هنگام اتصال دو کاشی تا حد امکان به هم برسند و به سختی قابل مشاهده باشند. با هم) به همین دلیل است که به عنوان کاشی آشپزخانه ایده آل است.

 

ظروف سنگی بدنه قرمز.

از خاک‌های مشابه بدنه قرمز سنتی برای پوشش ساخته شده است، اما در دمای بالاتر پخته می‌شود تا به سختی بیشتری برای کاشی برسد و برای سنگ‌فرش داخلی خانه‌ها با کاشی بدنه قرمز معتبر باشد.

کاشی هیدرولیک نوعی کاشی است که ما در Adrihosan 100% متخصص هستیم، در واقع ما یک کارخانه در مراکش و یک انبار نظارتی در سویا و کاستلون داریم، با موجودی دائمی از مراجعی که بیشترین فروش را داریم.

کاشی ساخته شده با سیمان رنگی 100% دستی است که به طرح های دیدنی دست یافته است. معمولا برای کف سازی استفاده می شود، اما می توانیم از آن برای پوشش دیوار نیز استفاده کنیم.

حتماً از بخش کاشی هیدرولیک ما دیدن کنید تا از تمام اخباری که می توانیم به شما ارائه دهیم آگاه شوید. ما حتی کار سفارشی انجام می دهیم، شما طرح را برای ما ارسال می کنید و ما آن را برای شما تولید می کنیم. راز در صبر است.