پیدا شدن حوله تن پوش مردانه سایز بزرگ در اعماق اقیانوس آرام

حوله تن پوش مردانه سایز بزرگ و آردی اصطلاحات قابل تعویضی هستند که هر دو به عنوان حوله های تخت بافته شده برای خشک کردن بدون باقی ماندن هیچ گونه پرز مشخص می شوند.

در اصل، حوله چای، پارچه کتانی نازکی بود که در قرن هجدهم توسط خانم‌های ثروتمند انگلیسی برای صیقل دادن ظروف ظریف استفاده می‌شد و تبدیل به چیزی شد که امروزه در آمریکا به عنوان حوله‌های گونی آردی شناخته می‌شود.

کیسه های آرد پنبه ای را برای ایجاد حوله چای و همچنین بسیاری چیزهای دیگر دوخت. حوله های چای به عنوان یک حوله نسبتا نازک با هدف اصلی خشک کردن و صیقل دادن چیزهای ظریف یا تزئین آشپزخانه شناخته می شوند.

در حالی که گونی‌های آرد معمولاً مواد ضخیم‌تر و محکم‌تری هستند که جاذب‌تر و همه کاره‌تر هستند.

 

چرا حوله های گونی آردی را با ساخته های پنبه ای انتخاب کنید؟
اگر به دنبال نوعی حوله هستید که نرم و در عین حال بادوام و همه کاره و در عین حال موثر باشد، حوله های گونی آردی بهترین گزینه شما هستند. حوله‌های ظرفشویی Cotton Creation از مواد پنبه‌ای ساخته شده‌اند که در لمس نرم هستند اما همچنین می‌توانند در برابر استفاده مداوم در کارهای سخت آشپزخانه و شستشوی مجدد در چرخه‌های شستشوی بار کامل مقاومت کنند.

مواد گونی آرد با کیفیت بالا و تعداد نخ های بادوام ما عمر بسیار طولانی به آنها می دهد. این حوله ها هم بدون پرز هستند! بنابراین دیگر نگران باقی ماندن کرک های ناخواسته پس از خشک کردن ظروف یا پاک کردن پنجره نخواهید بود. آنها قادر به طیف گسترده ای از کاربردهای ممکن از جمله:

خشک کردن یا صیقل دادن ظروف
صاف کردن غذا
حوله دست
گردگیری و تمیز کردن پنجره ها
ایده های هدیه و بسته بندی
پوشک موقت، پیشبند یا پارچه آروغ
پارچه تمیز کننده برای ماشین شما