پنجره دوجداره پی وی سی و یو پی وی سی

پنجره دوجداره پی وی سی و upvc در سایت و نمایندگی ما به فروش می‌رود پنجره های عالی و مرغوب ای هستند که در اکثر ساختمان ها و منازل و آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی و اداری دیده شده.

و قیمت ارزان و مناسبی برای این پنجره های جدید دوجداره در جنس ها و کیفیت های عالی در نظر گرفته شده که خریداران و متقاضیان برای آپارتمان های بزرگ خود اقدام به سفارش آنها در تعداد زیاد می کنند و پنجره های عالی از جنس پی وی سی و یو پی وی سی برای آنها ارسال خواهد شد که می‌توانند از آن نهایت کارایی را داشته باشند

پنجره دوجداره پی وی سی و یو پی وی سی

پنجره دوجداره پی وی سی

هنگام خرید درب و پنجره جدید یا جایگزین، مهم است که در مورد سبک، قاب و مواد تصمیم درستی بگیرید.

پنجره های دو جداره UPVC که به نام پلی وینیل کلرید غیر پلاستیک نیز شناخته می شود، یک مصالح ساختمانی کم تعمیر و نگهداری است که به عنوان جایگزینی برای چوب رنگ شده، بیشتر برای قاب پنجره ها و آستانه در هنگام نصب شیشه های دو جداره در ساختمان های جدید یا جایگزینی پنجره های تک جداره قدیمی استفاده می شود. کاربردهای بسیار دیگری از جمله فاسیا، سایدینگ یا بادگیر دارد. همین ماده تقریباً به طور کامل جایگزین استفاده از چدن برای لوله کشی و زه کشی شده است و برای لوله های ضایعات، لوله های تخلیه، ناودان ها و لوله های پایین استفاده می شود. این محصولات اغلب به طور جمعی در صنعت بهبود خانه به عنوان “Roofline” نامیده می شوند.

آنچه خوب است بدانید، این است که UPVC جایگزین ارزان‌تری برای چوب و آلومینیوم گران قیمت است. این ماده به دلیل دوام آن و گزینه ای مقرون به صرفه یک ماده محبوب است. همچنین می توان آن را PVC و PVCU نامید. استحکام شگفت انگیز، تطبیق پذیری و نگهداری کم ناشی از تولید با استفاده از پلیمر وینیل است که به اتم های کلر متصل است، بنابراین قاب پنجره ها در واقع پلاستیکی نیستند و می توانند به خوبی با فولاد کار کنند. این بدان معنی است که صاحبان خانه هزینه های مداوم بالایی نخواهند داشت.

در حال حاضر، تمام پنجره‌ها و درب‌های UPVC باید دارای رتبه‌بندی انرژی برای مطابقت با مقررات ساختمانی باشند و در انتخاب رنگ‌های جذاب و پوشش‌های چوبی چوبی موجود باشند. اگر به دنبال بهره‌وری انرژی هستید، UPVC انتخاب مناسبی است، زیرا پنجره های UPVC دارای رتبه انرژی از نظر حرارتی بسیار کارآمد هستند. آنها به دلیل نوع مواد مورد استفاده در ساخت، رسانایی حرارتی بسیار پایینی دارند. این کار به همان راحتی که می تواند با برخی دیگر از مصالح ساختمانی انجام شود، خروج گرما را متوقف می کند.

مزیت اصلی همه محصولات UPVC با کیفیت بالا این است که آنها هرگز نیازی به رنگ آمیزی ندارند، به علاوه تنها تعمیر و نگهداری که واقعاً به آن نیاز دارند پاک کردن با یک پارچه مرطوب هر چند سال یکبار یا بیشتر است.

پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره دوجداره یو پی وی سی ابتدا باید به این موضوع بپردازیم که در واقع پنجره های UPVC چیست؟

پلی وینیل کلرید پلاستیکی نشده یا همان طور که معمولاً UPVC شناخته می شود نوعی پلاستیک سفت و سخت است که سخت و انعطاف پذیر نیست. شیشه دوجداره UPVC یک انتخاب برتر برای قاب پنجره و درب است که عملکرد عالی و طول عمر را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد – UPVC جایگزین ارزان تری برای چوب سخت و آلومینیوم گران تر است. مقرون به صرفه بودن، UPVC را به یک ماده محبوب تبدیل می کند و یکی از ترجیح داده شده ترین مواد برای پنجره ها و درها است. UPVC به طور خاص برای کاهش اتلاف گرما در ارتباط با استحکام، تطبیق پذیری و ویژگی های نگهداری کم UPVC طراحی شده است و مزایای زیادی را ارائه می دهد که هیچ ماده ای تاکنون نتوانسته است با آنها مطابقت داشته باشد.

رایج ترین سوالی که مشتریان ما از ما می پرسند این است که مزایای شیشه دوجداره UPVC نسبت به جایگزین های چوبی یا آلومینیومی آن چیست: در زیر رایج ترین مزایای پنجره های UPVC آورده شده است. فرم ایده آل عایق، شیشه دوجداره UPVC فرم ایده آل عایق است که 50 تا 70 درصد گرمای خانه را از طریق شیشه های تک جدا می کند. با استفاده از شیشه دوجداره UPVC، ساختار ضد هوا باعث ایجاد عایق حرارتی می شود. این بدان معنی است که خانه شما دیگر در معرض دمای شدید نخواهد بود و تنظیم دمای داخلی خانه آسان تر خواهد بود – در زمستان گرم تر و در تابستان خنک تر.

مصرف انرژی را کاهش می دهد به معنای کاهش هزینه های انرژی، شیشه های دوجداره شیشه ای اضافی باعث کاهش گرمای خروجی از خانه و نفوذ هوای سرد به داخل می شود. پیش نویس های کمتر و کنترل بهتر دما باعث می شود انرژی کمتری برای گرم کردن یا خنک کردن فضا مورد نیاز باشد و نیاز به روشن کردن سیستم گرمایش کاهش یابد که منجر به کاهش قبض انرژی می شود.

تراکم را کاهش می دهد، رطوبت روی سطح گرم، قطرات آب را تشکیل می دهد که منجر به تراکم می شود. تراکم می تواند یک مشکل جدی به خصوص در خانه های قدیمی باشد زیرا باعث ایجاد کپک و کپک می شود. همچنین می تواند قاب های چوبی را پوسیده و به سلامت خانواده شما آسیب برساند. در شیشه دوجداره UPVC ترکیب هوا بین دو جداره شیشه و مهر و موم هواگیر، مانع از ایجاد میعان می شود و رطوبت در هوای سرد را مسدود می کند.

نویز را کاهش می دهد، پنجره ها و درهای دوجداره با ایجاد مانعی بین خانه و محیط خارجی، عایق صدا را بهبود می بخشد. این بدان معنی است که شیشه دوجداره UPVC می تواند تاثیر نویز را تا 60٪ کاهش دهد – به عبارت دیگر صدای 80dB منتشر شده از ترافیک جاده را گرفته و آن را به اندازه صحبت کردن شخصی در یک کتابخانه کاهش می دهد. اگر در کنار یک جاده شلوغ زندگی می کنید یا در مسیر پرواز قرار دارید، این امر بدیهی است که ارزش زیادی دارد.

ارزش فروش مجدد خانه شما را افزایش می دهد، پنجره ها و درهای زیبا می توانند نمای بیرونی خانه شما را مانند هیچ چیز دیگری جلوه دهند. شیشه های دوجداره UPVC و درب ها راهی عالی برای افزایش ارزش فروش مجدد خانه شما هستند. این امر حتی برای خانه‌های قدیمی‌تر نیز صادق است، زیرا پنجره‌ها و درها مطابق با سبک خانه هستند. خریداران می‌خواهند خانه‌ای بخرند که به خوبی عایق‌بندی شده و انرژی کارآمدی داشته باشد که شیشه‌های دوجداره آن را فراهم می‌کند.

سبک های متناسب با خانه شما دارند، طیف گسترده ای از پنجره ها و درب های سفارشی برای اطمینان از زیبایی خانه شما وجود دارد. به عنوان مثال پنجره های ارسی برای خانه های قدیمی، پنجره های کناری و پنجره های دیواری. در کنار این درب های متنوعی مانند پاسیو، دو تایی و ورودی قرار دارد. هم پنجره‌ها و هم درها در رنگ‌های مختلف – خاکستری، سفید، قهوه‌ای و غیره مطابق با سلیقه شما هستند.

مزیت های زیست محیطی زیادی دارند، از آنجایی که شیشه دوجداره UPVC مصرف انرژی شما را کاهش می دهد، به نوبه خود به این معنی است که ردپای کربن شما نیز کاهش می یابد.

پنجره دوجداره یو پی وی سی تهران

پنجره دوجداره upvc تهران در بهترین کیفیت ها به مشتریان عرضه شده آنها می توانند برای ساختمان های مختلف خود از این پنجره های جدید و عالی نهایت استفاده را داشته باشند که بسیار عالی از بهترین آلیاژ و فلزات طراحی و تولید شده در شهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان با قیمت های استثنایی و تخفیف های فوق العاده در معرض فروش قرار گرفته پنجره های مدل جدید و مرغوبی هستند که با قاب و با طراحی منحصر به فرد مورد از سفارش قرار گرفته و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده اند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی قیمت

پنجره دوجداره یو پی وی سی قیمت پنجره های عالی و ممتاز یو پی وی سی با ارزان ترین قیمت ها در بازار عرضه شده اند و ظاهر آنها پلاستیکی بوده و برای ساختمان‌ها نمای بسیار خوبی را ایجاد می‌کنند چون قیمت آنها ارزان بوده و رایج‌ترین رنگی که در آنها به کار رفته رنگ سفید می باشد و حتی برای پنجره های دوجداره ممتاز و باکیفیت یو پی وی سی از طرح چوب هم استفاده شده است که آنها را جذاب میکند پنجره های بسیار عالی و زیبایی هستند که دوام بسیار خوبی را از هم نشان داده و به لعاب و دستگیره‌های آنها فوق العاده بوده و امنیت فوق العاده‌ای را هم به همراه دارند و هزینه آنها از پنجره های دیگر مثل پنجره های آلومینیومی بیشتر می باشد.

درب و پنجره های یو پی وی سی با ترکیبات مختلف از پلی اتیلن و مواد افزودنی در کارخانه ها تهیه شده است و سوالات بی نظیری بوده که در واقع خریداران زیادی را به سوی خود جذب کرده اند و آنها در برابر نور خورشید پایدار بوده و رنگ آنها ثابت می ماند و مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان داده‌اند در زمان آتش سوزی پنجره های بسیار عالی و مقاوم بوده که نصب کردن آنها راحت بوده و می تواند در برابر آلودگی های صوتی بهترین عملکرد را از خود نشان بدهد و روکش عالی بر روی پنجره های یو پی وی سی دوجداره دیده شده که بر روی قیمت آنها اثرگذار بوده ایمنی بالای آنها جذب توریست ها و مشتریان خارجی می گردد که آنها را در تعداد زیاد خرید و به کشور خود وارد کنند و از آن ها نهایت استفاده و کارایی را داشته باشند چون عالی بوده و جنس خوبی دارند تولیدات آنها افزوده شده است.

پنجره دوجداره آلومینیومی بهتر است یا upvc

پنجره های دوجداره یو پی وی سی دوام و ماندگاری خوبی داشته اما دوام و ماندگاری پنجره های آلومینیومی بسیار بیشتر می باشد آلومینیوم ضد پوسیدگی بوده عمر طولانی تری دارد و کیفیت بیشتری را از خود نشان داده بهتر است که پنجره دوجداره آلومینیومی را انتخاب کنید و در واقع یک مزیت پنجره های یو پی وی سی دوجداره می تواند عایق بودن آن ها باشد که در برابر حرارت بسیار عایق خوبی بوده ولی آلومینیوم رسانا بوده و نمی تواند بسیار عالی عمل کند و گرما را عبور میدهد.

اگر می‌خواهید پنجره های مناسب دوجداره برای ساختمان خود خریداری کنیم باید بدانیم که پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی تفاوت های آن چنانی با همدیگر نداشته عایق حرارتی و صوتی آنها با همدیگر در یک اندازه بوده و قاب پنجره های آنها تفاوت مختلفی با همدیگر نکرده ولی در عصر باید بگوییم که پنجره های یو پی وی سی ممتاز و باکیفیت دوجداره به صورت ظریف و کاملا عالی در طراحی و تولید شده اند و خانه شما را مدرن و شیک در خواهند کرد نوری در مقابل پنجره های آلومینیومی استحکام بسیار بیشتری داشته و با توجه به نیاز خود می توانید آنها را در رنگ بندی های مختلف با قیمت پایین سفارش بدهید.

در پنجره دوجداره upvc

در پنجره دوجداره upvc امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است و همه پنجره‌ها و درها دارای طیف وسیعی از ویژگی‌های مدرن ضد سرقت هستند. تمام ویژگی‌های امنیتی که درب‌ها و پنجره‌های UPVC دارند برای اطمینان از بالاترین استانداردهای ممکن به‌شدت آزمایش شده‌اند – هر پنجره و دری برای اطمینان از مطابقت با استانداردهای امنیتی BSI kite mark تست می‌شود. سیستم‌های قفل چند نقطه‌ای کلیدی به‌صورت استاندارد با پیچ‌های قفل شوت و دستگاه‌های ضد زور تعبیه شده‌اند که باز کردن آن را از بیرون سخت‌تر می‌کند.

به دلیل ماهیت خود، شیشه دوجداره امنیت بیشتری نسبت به شیشه های تک جداره ارائه می دهد، زیرا شیشه های اضافی شیشه ها را به میزان قابل توجهی برای شکستن شیشه ها سخت تر می کند، به این معنی که امنیت خانه بهتر است. از مهره های داخلی استفاده می شود که از برداشتن شیشه از بیرون جلوگیری می کند و از شما در برابر مزاحمان محافظت می کند. آسیب به مبلمان را کاهش می دهد. پنجره های دوجداره UPVC می توانند به کاهش آسیب نور خورشید به مبلمان، تابلوها، فرش ها و اثاثیه نرم شما کمک کنند.

ضخامت پنجره دوجداره

ضخامت پنجره دوجداره در مدلهای مختلف با همدیگر متفاوت بوده و بعضی از این پنجره ها ضخامت بسیار زیاد و بعضی از آنها در مدل های نازک و ظریف و کاملاً لوکس و شیک طراحی شده اند که کاربرد آنها را متفاوت می‌کند که معمولاً برای فصل سرما بهتر است مدل ضخیم پنجره های دوجداره را تهیه کنید که آب و باران و رطوبت وارد خانه شود و برای فصل گرما مدل نازک پنجره های دوجداره مناسب بوده خانه ها را خنک تر کرده و بسیار عالی و کاربردی بوده است.