پنجره دوجداره دو حالته دکوراتیو ضد سرقت

اگر به دنبال خرید جدیدترین، ارزان ترین و باکیفیت ترین پنجره دوجداره دو حالته هستید، پیشنهاد ما به شما خرید عمده و مستقیم از سایت های فروش معتبر مانند این سایت می باشد. جالب است بدانید امروزه در تولید پنجره های دوجداره تغییراتی بوجود آمده است که دیگر مانند گذشته فقط در یک حالت باز و بسته نمی شوند بلکه هم از طرفین باز و بسته می شوند و هم از بالا و پایین قابلیت باز و بسته شدن را دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع پنجره های دکوراتیو ضد سرقت می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پنجره دوجداره دو حالته دکوراتیو ضد سرقت

پنجره دوجداره دو حالته

همانطور که گفته شد امروزه در تولید پنجره های دو جداره دو حالته تغییراتی بوجود آمده است و این پنجره ها تنوع بالایی دارند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

پنجره دوجداره دو حالته آلومینیومی: به پنجره های اختصاصی شهرت دارند، مقاومت بسیار بالایی داشته و از نظر ماندگاری در دراز مدت نسبت به پنجره های دوجداره upvc عملکرد بهتری دارند، برای ساخت پنجره دوجداره دو حالته آلومینیومی هم نیاز به یراق آلات ویژه ای می باشد که نسبت به یراق های پنجره لولایی هزینه بیشتری هم دارند.

پنجره دوجداره دو حالته ترمال بریک: نوعی از پنجره های آلومینیومی که به دلیل ساختار لایه ای پلی امید یک عایق بسیار مناسب جهت جلو گیری از اتلاف انرژی محسوب می شود و کیفیت بسیار مطلوبی در دراز مدت هم از خود نشان داده پنجره ترمال بریک نام دارد، اگر به دنبال یک پنجره دوجداره دو حالته با کیفیت بسیار بالا هستید ترمال بریک بهترین انتخاب به شمار می رود که هم عایق بهتری نسبت به پنجره upvc محسوب می شود و هم اینکه مقاومت بیشتری نسبت به پنجره های آلومینیومی اختصاصی دارد.

پنجره دوجداره دکوراتیو

پنجره دوجداره دکوراتیو نوعی از پنجره های دوجداره که از یک شبکه بندی در داخل فریم اصلی پنجره برخوردار است و معمولا از شیشه های استیند گلاس به عنوان شیشه دوجداره پنجره استفاده می شود، پنجره دوجداره دکوراتیو نام دارد.

شیشه دکوراتیو یکی از انواع شیشه‌هایی می باشد که از آن در پنجره دوجداره و یا پنجره‌هایی مختلف نیز استفاده می‌شود، همچنین از این شیشه به عنوان شیشه تزئینی نام برده می شود که نه تنها کاربری شیشه دوجداره را دارد بلکه تلفیقی از هنر و طراحی نیز می‌باشد که موجب می‌گردد یک شیشه تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون شما داشته باشد و یک فضای زیبایی را برای شما ایجاد کند.

پنجره دوجداره ضد سرقت

پنجره دوجداره ضد سرقت upvc عایق مناسب تری نسبت به پنجره های آلومینیومی به شمار می شوند زیرا ساختار این پروفیل به گونه ای است که از اتلاف انرژی به میزان بیشتری جلوگیری خواهد کرد، برای ساخت پنجره دوجداره دو حالته یو پی وی سی می توان از پروفیل های مختلفی چون وین تک، ویستابست، هافمن، سیندژ و … استفاده کرد.

با به کار بردن پنجره دوجداره ضد سرقت می‌توانیم محیطی امن و آرام را در خانه و محل کار خود فراهم سازیم. پنجره یکی از نقاطی است، که سارقان می‌توانند از طریق آن به داخل ساختمان نفوذ پیدا کنند، اما با استفاده از پنجره دو جداره ضدسرقت می‌توان سدی در مقابل ورود آن‌ها به داخل ساختمان ایجاد کرد.

پنجره دوجداره قوس دار

پنجره دوجداره قوس دار این نوع پنجره از نظر جنس و عملکرد پروفیل با دیگر انواع رایج پنجره دوجداره تفاوتی ندارد. تفاوت تنها در شکل پروفیل پنجره است که می تواند قوس کمانی، نیم دایره ای ، دایره و … داشته باشد. پروفیل پنجره دوجداره قوس دار در سایز های متعددی وجود دارد و می توان از آن در ابعاد مختلف استفاده کرد.

پنجره دوجداره قوس دار، تاثیر زیادی بر طراحی و معماری ساختمان دارد، بنابراین معماران در بسیاری از موارد برای هماهنگی بین طرح ساختمان، از اشکال قوسی استفاده می کنند. استفاده از پنجره های قوس دار، با خم و هلال های متفاوت، تاثیر بسیار زیادی بر معماری ساختمان ها داشته و تلفیقی از معماری مدرن و سنتی را به وجود می آورد.

پنجره دوجداره با شیشه مات

به تازگی نسل جدیدی از پنجره دوجداره مات هوشمند تولید شده است. در این مدل از پنجره می توان با استفاده از یک دکمه از حالت مات به شفاف و یا از حالت شفاف به مات تغییر وضعیت داد. استفاده از این مدل پنجره باعث ایجاد سبک خاصی در طراحی نمای ساختمان خواهد شد.

شاید در برخی از فضاها نیاز به کار بردن شیشه مات بطور دائم نباشد. در این گونه مکان ها می توان از پنجره دوجداره مات با شیشه های هوشمند استفاده نمود تا در مواقع مورد نیاز با فشار دادن یک دکمه شیشه ها را مات نمود.

شیشه هوشمند الکتروکرومیک: این نوع از شیشه از ماده الکترو کروماتیک ساخته می شود. رنگ الکترو کروماتیک با عبور جریان الکتریکی تغییر خواهد کرد و می توان شدت مات شوندگی را با تغییر جریان الکتریکی تعیین نمود.

شیشه هوشمند با لایه PDLC: این نوع از شیشه از یک فیلم مات شونده تشکیل می شود که خود فیلم مات شونده شامل دو لایه پلیمر می باشد و بین این دو لایه پلیمر ماده PDLC قرار می گیرد. PDLC یک نوع کریستال مایع می باشد که باعث شکست پرتو نور و مات شدن فیلم خواهد شد. با ایجاد جریان الکتریکی و عبور آن ، پرتوهای نور مستقیم و بدون شکست خواهد بود و شیشه شفاف دیده خواهد شد.

پنجره دوجداره جورجین بار

پنجره دوجداره جورجین بار شیشه جورجین بار یا شیشه دکوراتیو از شیشه دوجداره یا سه جداره ای تشکیل شده است که پروفیل آلومینیومی باریکی بین دو شیشه قرار می گیرد. این پروفیل های آلومینیومی در رنگ های طلایی، سفید، نقره ای یا طرح چوب و با ابعاد ۸*۱۸ در بازار موجود است. همچنین از گل های تزیینی بین شیشه دوجداره و در فواصل میله های آلومینیومی نیز می توان استفاده کرد.

نکته حائز اهمیت در روند تولید این شیشه‌ها نحوه فیکس کردن بر روی اسپیسر و چگونگی اتصال پروفیل‌های آلومینیومی به یکدیگر است که در کیفیت آن‌ها موثر است.

رنگ‌های شیشه جورجین بار

  • نقره‌ای
  • طلایی
  • مشکی
  • سفید

اشکال هندسی جورجین بار

  • مربع
  • لوزی
  • گل لیلی
  • گل چهارپر

پنجره دوجداره رفلکس

پنجره دوجداره رفلکس به عنوان یکی از شیشه های پرفروش از تنوع رنگی و مزیت های قابل توجهی برخوردار است، قیمت شیشه رفلکس دوجداره تنها در پنجره مطرح نمی شود، کاربرد آن برای بالکن خانه هم می باشد. یکی از مزایای این نوع شیشه حفظ حریم داخلی خانه است و در روز حتی اگر پرده ها کنار باشد کسی نمی تواند از بیرون داخل خانه را ببیند.

یکی دیگر از مزیت های این شیشه بازتاب نور مستقیم خورشید و کاهش ورود گرمای تابستان به داخل خانه است. این نوع شیشه در مقابل اشعه رادیواکتیو مقاوم است. این مدل شیشه علاوه بر زیبایی، از بازتاب نور در تابستان زمانی که آفتاب به صورت مستقیم به این شیشه برخورد می کند، جلوگیری کرده، گرمای آفتاب به داخل ساختمان وارد نمی شود.

پنجره دوجداره عمودی

پنجره دوجداره عمودی پنجره دوجداره کلنگی و پنجره سایبانی، دارای بازشوی لولایی بر روی محور عمودی است که می تواند از پایین به بالا و یا بالا به پایین باشد. پنجره های کلنگی و سایبانی در کشور های غربی رایج ترند اما در سالهای اخیر در بسیاری از ساختمان ها در کشور ما نیز استفاده می شوند.

پنجره دوجداره سایبانی، بیشتر برای فضاهایی چون حمام و دستشویی و راه پله ها استفاده می شوند، دلیل آن نیز این است که زاویه ی بازشوی این پنجره ها مناسب برای ایجاد سیرکولاسیون در ساختمان و جابجایی سریع هوا است که در این محیط ها بیشتر مورد نیاز است.

پنجره دوجداره قدی

چند سالی‌ است که با ورود درب و پنجره‌های دوجداره به بازار ایران، سطح رفاه مردم افزایش یافته است. دیگر صدای خیابان و همسایه‌ها اذیت نمی‌کند و لازم نیست نگران ورود و خروج ناخواسته‌ی هوا از ساختمان‌هایمان باشیم.

در یکی دو سال گذشته بنابر رخدادهایی که همگی در جریانش هستیم، شاهد افزایش سرسام آور قیمت‌ها در تمامی صنایع نیز در قیمت پنجره دوجداره قدی بوده‌ایم. جهت برآورد کردن قیمت دقیق پنجره دوجداره قدی باید عرض و ارتفاع پنجره، تعداد بازشوها، تعداد یراق آلات استفاده شده و با کتیبه بودن یا نبودن کار در نظر گرفته شود. قیمت پنجره‌های دوجداره قدی تا اندازه زیادی بستگی به میزان پروفیل استفاده شده آن‌ها دارد.

پنجره دوجداره منحنی

پنجره دوجداره منحنی ا توجه به پر رونق بودن بازار ساخت و ساز در کلان شهرها، تولیدکنندگان درب و پنجره پس از تولید پنجره دوجداره این بار در راستای جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود اقدام به تولید پنجره دوجداره منحنی نموده اند. بدنه پنجره دوجداره از UPVC ساخته می شود.

UPVC از مشتقات نفتی بحساب می آید. UPVC بسیار محکم و بادوام بوده و در اثر گذشت زمان دچار تغییر شکل نخواهد شد. یکی دیگر از مزایای پروفیل های UPVC قابلیت شکل پذیری و انعطاف پذیری آنها می باشد. با توجه به این قابلیت می توان پروفیل ها را در اشکال مختلف هندسی از جمله منحنی شکل داد و باعث بوجود آمدن پنجره های زیبا با طرح های مختلف شد.

پنجره دوجداره نرده دار

پنجره دوجداره حفاظ دار یک انتخاب مهم برای بالا بردن امنیت در ساختمان شما میباشد. در صورت استفاده از پنجره های دوجداره حفاظ دار؛ علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی ،به دلیل لایه های عایق داخل پروفیل، آلودگی صوتی نیز کاهش پیدا می‌کند. درضمن همانطور که میدانیم حفاظ های جلو پنجره به نوعی این پنجره ها را به پنجره های ضد سرقت تبدیل کرده است و به راحتی نمی‌توان از طریق این پنجره ها به داخل ساختمان وارد شد.

در واقع باید گفت یکی از راه هایی که با استفاده از آن می توان از میزان سرقت ها به داخل ساختمان های مسکونی و اداری جلوگیری کرد. اجرای پنجره دوجداره حفاظ دار می باشد. شما این حفاظ را هم می توانید با پروفیل های upvc ایجاد کنید و هم از شیشه های دکوراتیو استفاده نمایید.

پنجره دوجداره نشکن

پنجره دوجداره نشکن شیشه نشکن بعد از خرد شدن تکه‌های آن از هم نمی‌پاشد، به دلیل یک‌لایه PVB مقاومت آن چند برابر می‌شود و در اثر شکستن شیشه‌ها پخش نمی‌شوند. شیشه نشکن همچنین دارای یک مقاومتی افزایش‌یافته است که برای تراس هم استفاده می شود و به این دلیل برای استفاده بسیار مناسب است. شیشه نشکن دارای کاربردهای بسیار گسترده برای هر ساختمانی، خودرو و سیستم‌های حمل‌ونقل می‌باشد و البته از شیشه نشکن در بسیاری از مصارف استفاده می‌شود.

برای نمونه شیشه جلوی اتومبیل و پنجره‌ها، بخش‌های شیشه‌ای نما و طراحی ساختمان، درب کشویی شیشه نشکن و پارتیشن شیشه ای در خانه‌ها و پارتیشن برای ادارات، مبلمان شیشه‌ای و بسیاری از موارد دیگر از شیشه نشکن استفاده می‌کنند.

پنجره دوجداره نیم دایره

یکی از عوامل مهم و تاثیرگذار در زیباسازی نمای ساختمان علاوه بر طراحی و نوع سنگ بکار رفته در آن، مدل پنجره می باشد. از این رو تولیدکنندگان پنجره دوجداره اقدام به تولید انواع پنجره دوجداره از جمله پنجره دوجداره نیم دایره نموده اند. همان طور که می دانید پنجره دوجداره از پروفیل UPVC ساخته می شود.

پروفیل دارای مزایای بی شماری می باشد که یکی از مزایای آن قابلیت شکل پذیری پروفیل بوده که باعث تولید پنجره دوجداره در اشکال مختلف هندسی خواهد شد. امروزه از درب های نیم دایره نیز تولید شده و در بالکن و ورودی برخی از مجتمع ها استفاده می شوند. به پنجره دوجداره نیم دایره، پنجره قوس دار یا کمانی نیز گفته می شود.

پنجره دوجداره یک تکه

پنجره دوجداره یک تکه اگر در تولید پنجره دوجداره یک تکه عرض و ارتفاع استاندارد پنجره دوجداره رعایت شود، طول عمر پنجره بالا می رود. همیشه باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که جهت بالا بردن طول عمر پنجره دوجداره چه پنجره upvc و چه پنجره آلومینیومی و بهبود عملکرد پنجره حتما باید ابعاد پنجره را قبل از تولید پنجره و یا حتی قبل از اجرای ساختمان و در هنگام تهیه نقشه های معماری بصورت استاندارد طراحی کرد.

نکته بسیار مهم این است که با یک طراحی استاندارد جهت ابعاد پنجره یک تکه، علاوه بر بالا بردن طول عمر پنجره و عملکرد کیفی آن، شما می توانید با طراحی استاندارد هزینه های مربوط به خرید پنجره دوجداره را به شدت کاهش و یا افزایش دهید.

پنجره دوجداره نمای ساختمان

تمام اجزای پنجره دوجداره بر زیبایی نمای داخلی و خارجی ساختمان تاثیر فراوانی می‌گذارند. یکی از مهم‌ترین اجزای ساختمان، قاب پنجره دوجداره است و نقش مهمی در نمای داخلی و خارجی ساختمان دارد. معماران با این دید پنجره ها را طراحی می‌کنند، که آن‌ها بخشی از نمای ساختمان هستند. البته این نظر، با توجه به سایه‌هایی که پنجره‌ها بر روی نما ایجاد می‌کنند و آن‌ را تحت تاثیر قرار می‌دهند، بسیار کورکورانه‌ای به حساب می‌آید.

به از قاب پنجره دوجداره در طرح‌های مختلف برای نمای ساختمان استفاده می‌شود. امروزه بیشتر طراحان از این سبک برای نمادهی به ساختمان‌ها استفاده می‌کنند. این روش باعث زیبایی ظاهری و آرامش و آسایش بیشتر و استفاده مداوم از نور آفتاب می‌شود. همچنین در زیباتر شدن نما و ظاهر داخلی و خارجی ساختمان تاثیر می‌گذارد و جلوه جذابی به دکوراسیون‌ها می‌دهد.

به طور کلی، طراحی نمای ساختمانی معمولا در سبک‌های کلاسیک، مدرن، رومی و با استفاده از مصالح ساختمانی همچون شیشه، ترموود (چوب)، ورق آلومینیوم، کامپوزیت، سنگ ساختمانی و پنجره‌های دوجداره صورت می‌گیرد.