پالتو زنانه مارک زارا یکی از گران ترین پالتو در جهان است

پالتو زنانه مارک زارا چیست؟ به طور معمول، یک پالتو پایین با پرهای اردک یا غاز عایق بندی می شود. این ماده به طور ماهرانه ای هوای گرم و گرم را به دام می اندازد و در عین حال شکل خود را حفظ می کند تا از گرم ماندن شما حتی در سردترین دماها اطمینان حاصل کند.

اگر به دنبال این هستید که یک پالتو بدون اشغال فضای زیادی در چمدان خود ببندید، پالتو زنانه سر خرس را انتخاب کنید.

پالتو به سبک هرینگتون چیست؟
پالتو هرینگتون که از نام شخصیت نمادین رادنی هرینگتون در سریال پیتون پلیس در دهه 1960 گرفته شده است، همچنان یکی از اصلی ترین محصولات اصلی لباس مردانه است. این پالتو مستقیماً با افراد مشهوری مانند استیو مک کوئین، الویس پریسلی و حتی جیمز دین مرتبط بوده است.

هر چه آب و هوا به شما فشار می آورد، لباس بیرونی بخرید که جدیدترین تکنولوژی و پارچه با کیفیت را در خود جای داده است. با تیمبرلند در کنار شما، از لباس های بادوام و راحتی مادام العمر بهره مند خواهید شد.

 

یک پالتو چرمی را با کفش های پالتو و ساق شلواری ترکیب کنید تا یک استایل کژوال اسپرت را تقویت کنید. اگر برای نوشیدنی به دفتر می روید، یک پالتو چرمی قهوه ای را با یک پیراهن دکمه دار سفید و شفاف ست کنید تا ظاهری غیررسمی و کاری داشته باشید.

در تیمبرلند، همه ما در مورد مد کاربردی هستیم. به همین دلیل، توصیه می کنیم قبل از بیرون رفتن، یک پالتو چرمی را با چکمه های تیمبرلند مورد علاقه خود ترکیب کنید.

مناسب پالتو چرم مردانه چیست؟
یک پالتو چرمی باید فضای کافی برای چرخاندن بازوهای خود بدون هیچ گونه مقاومت یا سفتی داشته باشد. همچنین آستین های پالتو باید به مچ دست ختم شود تا کف دست و طول پالتو باید فقط به کمر ختم شود.