دمپایی طبی سهندی که اشعه را جذب خود می کند

درزها – درزها رویه و زیره دمپایی طبی سهند را به هم متصل می کنند. درزها باید صاف و استراتژیک باشند تا در پوست شما فرو نرود و تجربه دمپایی شما را غیرقابل تحمل کند.

قابلیت تنفس – آستر دمپایی نباید خیلی ضخیم باشد تا گرمای بیش از حد را که باعث تعریق پاهای شما می شود و به طور کلی احساس ناراحتی می کند، حفظ کند.

کفی – هنگامی که به دنبال خرید دمپایی خانگی هستید، کفی که دارای فوم حافظه در ساخت آن باشد یا دمپایی ای که دارای یک زیرپایی بالشتکی است باید در بالای لیست شما قرار گیرد.

این نوع کفی ها در طول روز پاهای شما را ناز و راحت نگه می دارند. یک کفی خوب همچنین باعث ایجاد بالشتک و حمایت از قوس ها و پاشنه های شما می شود تا از فشار طولانی مدت روی پاهای شما جلوگیری کند.

عایق کاری مخصوصاً در فصول سرد یا اگر کفپوش سرد دارید اهمیت دارد. اگر گرما برای شما در اولویت است، بهتر است به آستر دمپایی نگاه کنید.

انواع مختلفی از آستر در طرح های مختلف دمپایی استفاده می شود که برخی از کارآمدترین آنها در به دام انداختن گرما پشم گوسفند و میکروفلیس، شرپا و خز مصنوعی هستند. این گزینه های آستر پاهای شما را بدون ایجاد گرمای بیش از حد و تعریق گرم نگه می دارند.

کشش
وقتی دمپایی به تن دارید، می خواهید بدون نگرانی در مورد زمین خوردن یا افتادن و احتمال آسیب دیدگی راه بروید. کشش بسیار مهم است به خصوص اگر کف خانه شما براق و لغزنده باشد و خطر افتادن را هنگام راه رفتن با جوراب یا پابرهنه افزایش دهد. اگر در این دسته قرار می‌گیرید، به دنبال دمپایی‌هایی باشید که دارای طرح‌های آج یا گیره‌هایی در زیره هستند تا کشش را برای شما فراهم کنند.

دمپایی

پایداری
اکثر طرح های دمپایی خانه معمولاً به اندازه کفش هایی که در فضای باز استفاده می شوند محکم نیستند زیرا روی سطوح صاف و منظم استفاده می شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که شما باید به سراغ دمپایی های شلخته بروید که تنها با چند بار استفاده از بین می روند. در عوض، جفتی را انتخاب کنید که برای راه رفتن محکم باشد اما همچنان به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا راحت باشد. زیره لاستیکی ایده آل است زیرا خیلی سریع فرسوده نمی شود.

مناسب
تناسب هر نوع کفشی مهم است و دمپایی ها تفاوتی با هم ندارند. شما می‌خواهید دمپایی‌هایی که می‌خرید به راحتی روی پاهایتان قرار بگیرند، بدون اینکه خیلی کوچک یا خیلی بزرگ باشند. همیشه قبل از خرید دمپایی پاهای خود را اندازه بگیرید و اگر آنها را به صورت آنلاین خریداری می کنید، از نمودار سایز بندی ارائه شده استفاده کنید و همچنین نظرات مشتریان دیگر را مطالعه کنید.