دزدیده شدن چینی آلات بهداشتی کسری در جنوب تهران

در انتخاب انواع لوازم چینی آلات بهداشتی کسری به «ظاهر لوازم بهداشتی» و «محتوای لوازم بهداشتی» توجه کنید. نمونه های ظاهری شامل مدل، طرح، رنگ، اندازه و سلیقه مناسب با توجه به دکوراسیون منزل و دکوراسیون داخلی می باشد.

رعایت تمامی این معیارها و شاخص ها برای زیبایی دکوراسیون داخلی مهم است. زیرا مدل قطعه سرویس بهداشتی باید با سایر لوازم مرتبط و مجاور هماهنگ باشد. شاخص اندازه معمولاً شامل کاسه توالت و سینک است.

که رعایت آن از نظر اندازه فضای نصب مهم است. هماهنگی “رنگ” و “مدل” زیبایی را افزایش می دهد. حتی اگر دو یا چند تکه لوازم منزل هر کدام به تنهایی زیبا و جذاب نباشند، اما طرح، رنگ و مدل واحدی داشته باشند، در دکوراسیون داخلی زیبا به نظر می رسند.

برعکس، لوازم جانبی هر چقدر هم که به خودی خود زیبا باشند، اگر هماهنگ نباشند معمولا خیلی زیبا به نظر نمی رسند. هنگام خرید لوازم بهداشتی دقت کنید که موج، خط و خش و کدورت نداشته باشد.

قطعه باید براق و شفاف باشد. در صورت وجود خط و خش، موج و کدورت علاوه بر ظاهر عیوب، می تواند محتوای نامناسبی نیز ایجاد کند.

 

زیرا برخی درزها یا خراش ها باعث نفوذ آب به لایه داخلی آنها می شود و به تدریج علاوه بر خراب شدن، باعث ایجاد رطوبت آب می شود. به تدریج به اطراف محل نصب نفوذ کرده و باعث آسیب به محل نصب شود.

این امر به ویژه در مورد کاسه توالت و توالت فرنگی ایرانی صدق می کند. برخی از درزها و ترک‌های لوازم بهداشتی به قدری نازک هستند که معمولاً از دید پنهان می‌مانند و تنها با لمس دست‌ها و ناخن‌ها قابل مشاهده هستند.

اصولاً هر چه قدرت جذب آب در لایه داخلی این اقلام کمتر باشد و لعاب ضخیم تر و رنگ آن شفاف تر باشد، کیفیت آنها بهتر و مناسب تر است. مواد بدنه قطعات بهداشتی نباید قادر به جذب آب باشند. بهتر است این نکته را هنگام خرید لوازم بهداشتی با ریختن آب روی قسمتی از آن که لعاب ندارد شناسایی کنید.

یکی از بزرگترین دغدغه های مشتری در هنگام خرید لوازم بهداشتی، تفاوت کیفیت محصولات با توجه به درجه کیفی اعلام شده از سوی کارخانه می باشد. محصولات چینی بهداشتی داخلی بیشتر پس از تولید در سه رده کیفی با لیبل های درجه 1، درجه 2 و