دختری با کاشت فلفل دلمه ای در گلخانه خیار برداشت کرد

بین سال‌های 2000 تا 2020، حداقل 3 مورد شیوع فلفل دلمه ای در گلخانه به سیستم گزارش‌دهی شیوع بیماری ملی CDC (NORS) گزارش شد که باعث 27 بیماری شد و هیچ بستری یا مرگی در بیمارستان وجود نداشت. بین 16 آوریل و 11 اوت 2008، فلفل تند تازه با شیوعی مرتبط بود که منجر به 1442 بیماری، 286 مورد بستری شدن در بیمارستان و دو مورد مرگ گزارش شد.

عفونت در 43 ایالت، ناحیه کلمبیا، و کانادا گزارش شد که در آن تگزاس و نیومکزیکو بیشترین تعداد افراد بیمار (به ترتیب 559 و 115) را داشتند. تحقیقات در مورد شیوع بیماری فلفل هالاپینو و فلفل سرانو را به عنوان منابع آلودگی سالمونلا سن پاول نشان داد که جالاپنو وسیله اصلی انتقال است. Traceback مشخص کرد که آلودگی فلفل احتمالاً در مزرعه رخ داده است، احتمالاً به دلیل آب آبیاری، با این حال تلاش‌های ردیابی محصول توسط اسناد محصول و حمل و نقل محدود شده است. هیچ فراخوانی در واکنش به شیوع این بیماری صادر نشد.

از سال 2010، سالمونلا spp. در هشت یادآوری مربوط به فلفل قرمز تند خرد شده، که اغلب جزء مخفیانه در ظروف چند ماده ای هستند، به عنوان منبع شیوع بیماری شناسایی شدند. در مجموع 272 نفر به سالمونلا مونته ویدئو و 11 نفر دیگر به سالمونلا سنفتنبرگ آلوده شدند. در میان این افراد هیچ فوتی و 52 مورد بستری در بیمارستان گزارش نشده است.

 

آزمایش نشان داد فلفل سیاه و قرمز استفاده شده در محصولات سالامی توسط Daniele International, Inc به عنوان منبع شیوع بیماری، که منجر به فراخوان در اواخر ژانویه 2010 شد. فراخوان های اضافی توسط فلفل قرمز خرد شده Wholesome Spice و شرکت Mincing Overseas Spice صادر شد.

شیوع سالمونلا در سال 2016 در فلفل تند تازه بین 6 می تا 9 ژوئیه رخ داد که در آن 32 نفر بیمار شدند و هشت نفر در 9 ایالت (TX تا MN) در بیمارستان بستری شدند. بررسی با استفاده از پرسشنامه بیماری های منتقله از غذا، گواکامول و سالسا را به عنوان قرار گرفتن در معرض مواد غذایی رایج در بین بیماران مصاحبه شده شناسایی کرد.

مصاحبه‌های باز بیشتر نشان داد که 14 نفر از 18 بیمار گزارش کرده‌اند که در رستوران‌ها یا در محل زندگی‌شان فلفل تند می‌خوردند یا احتمالاً فلفل تند می‌خوردند.