تعمیر انواع درب و پنجره دوجداره

هر چند که پنجره‌های دوجداره بسیار مقاوم هستند و خیلی کم پیش می‌آید که دچار اشکال بشوند، اما گاهی ممکن است دچار مشکلات مخصوص به خود شوند. مثلا ممکن است برای پنجره‌های دوجداره شما اشکالاتی پیش آمده باشد.

که شما، دقت کافی نداشته باشید و همین علت باعث بیش‌تر شدن آسیب و اشکال پنجره در مدت طولانی می‌شود. هر قسمت از پنجره‌های دوجداره که اشکال پیدا کند نیاز به تعمیرات مخصوص خود را دارد. از جمله مواردی که ممکن است نیاز به تعمیر پنجره دوجداره باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تعمیر رگلاژ و رفع گیر و ایراد پنجره دوجداره در موقع باز و بسته شدن یکی از خراب های رایج در این محصولات می باشد. گاهی وقت ها پنجره‌های دوجداره در هنگام باز و بسته شدن گیر دارد، گاهی اوقات به سختی باز می‌شود و گاهی اوقات نیز آن‌ قدر سفت است که اصلا نمی‌توان آن‌ها را باز و بسته کرد. بعضی اوقات هم زمانی که پنجره را باز می‌کنیم، باز نمی‌ماند و خود به خود بسته می‌شود. این دسته از پنجره‌ها نیاز رگلاژ و رفع گیر دارند. رگلاژ و تنظیم در و پنجره دوجداره به انجام فرایندی گفته می‌شود که در آن پنجره دوجداره به شکل صحیح در قاب پنجره قرار بگیرد .

 

و باز و بسته شدن آن بسیار راحت و روان شود. با رگلاژ منظم پنجره‌های دوجداره سهم بزرگی در عدم اتلاف انرژی در ساختمان ایفا خواهیم کرد. زمانی که در و پنجره دوجداره از رگلاژ خارج میشود مشکلاتی از قبیل: ورود سر و صدای مزاحم به داخل ساختمان، ورود گرد و خاک، عدم عایق بودن پنجره در برابر سرما و گرما، عدم حرکت درست پنجره، از نشدن دستگیره، درست کار نکردن یراق آلات و تغییر حالت های بازشو پنجره و… ایجاد می شود. اگر بخواهیم گیر این پنجره ها رفع شود و در هنگام باز و بسته کردن پنجره‌ها به دردسر نیفتید، پیشنهاد می شود با یک تعمیرکار پنجره دوجداره تماس بگیرید.

یکی دیگر از عواملی که باعث ایجاد عیب و نیاز به تعمیر می شود اشکال در لولا می باشد. لولا و دستگیره در و پنجره های دوجداره در انواع مختلف موجود است. از آنجایی که نقش لولا و دستگیره در نحوه کارکرد و باز و بسته شدن صحیح و بدون اشکال در و پنجره بسیار با اهمیت است حتما باید از سالم بودن و عملکرد درست آن مطمئن شوید.

تعمیر انواع درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره دوجداره

در و پنجره‌های دوجداره و سه جداره انواع مختلفی دارند و فقط محدود به یو پی وی سی نمی باشد، بلکه انواع در و پنجره دو جداره و سه جداره آلومینیومی و چوبی هم در بازار پیدا می‌شوند. اما در حال حاضر در و پنجره‌های دوجداره UPVC سهم بازار بیشتری گرفته اند و مورد استقبال هستند.

این نوع پنجره تاثیر بسیار جدی در کاهش مصرف انرژی دارد و به واسطه‌ ساختار ویژه‌ی خود مانع ورود گرد و غبار، آلودگی، سروصدا، سرما و گرما به منزل می‌شوند. در و پنجره دو جداره معمولا از قاب پنجره، شیشه، یراق آلات و لاستیک آب‌بندی درست می شوند. شیشه‌ی این نوع پنجره معمولا شیشه ۶ میل و ۴ میل ساده است و در فضای بین شیشه‌ها گاز آرگون تزریق می‌شود.

تعمیر درب و پنجره دوجداره

تعمیر درب و پنجره دوجداره اگرچه نسل پنجره های امروزی به مراتب بهتر از پنجره های آلومینیومی و آهنی قدیمی می باشد اما متاسفانه به دلیل عدم آگاهی بسیاری از تولید کنندگان در نحوه مونتاژ، تولید و نصب این پنجره ها و یا استفاده از مواد اولیه نامرغوب همانند یراق آلات و پروفیل سبب شده که بسیاری از محصولات تولید و نصب شده در ساختمان از کارایی لازم برخوردار نباشد. از آنجایی که قطعات و یراق آلات استفاده شده در پنجره ها قابلیت جایگزینی و تعویض دارند از این رو در بسیاری از موارد ایرادات و معایب پنجره های دوجداره یو پی وی سی قابلیت رفع در محل پروژه را دارند البته به شرط آنکه تعمیرات پنجره دوجداره توسط افراد مجرب انجام گردد

انواع درب و پنجره دوجداره

پنجره‌ های دوجداره در طراحی ساختمان‌های امروزی زیاد استفاده می شود. اما تنها فایده این پنجره ها عملکرد با کیفیت آن‌ها در برابر اتلاف انرژی نیست. این پنجره ها انواع مختلفی دارند که به معرفی آنها خواهیم پرداخت

پنجره های دوجداره آلومینیومی: این پنجره ها گذشته از کیفیت و کارایی، می‌توانند عامل بسیار مهمی در زیبایی خانه‌ها به شمار باشند. پنجره های دوجداره مدرن مدل‌ها و انواع بسیار زیادی دارند که مردم می‌توانند برای هر نوع خانه‌ای آنها را به کار گیرند

پنجره دو جداره ثابت: می توان گفت پرکاربردترین، ساده‌ترین و کم‌خرج‌ ترین مدل پنجره دوجداره؛ این نوع پنجره است. این پنجره فقط به خاطر کاهش هزینه‌ها و سادگی‌اش پرکاربرد نیست، بلکه این مدل پنجره دوجداره به دلیل ثابت بودن از همه‌ی انواع دیگر بازده بالاتری دارد. این پنجره‌ها نیاز به هیچ فرآیندی برای باز و بسته شدن ندارند و بنابراین به خوبی از پس عملیات عایق‌بندی صوتی، حرارتی و گرد و غبار برمی‌آیند. گاهی زندگی روزانه‌مان آنقدر خشک و بی‌روح می شود که هنگام رسیدن به خانه دلمان میخواهد پنجره را باز کنیم و نفسی بکشیم. در این حالت دیگر پنجره‌ های دوجداره ثابت به دردمان نمی‌خورد. درست است که در ابتدا پول خیلی کم‌تری برای خریدشان صرف کرده‌ایم اما حالا که می‌خواهیم بازشان کنیم تا هوای خانه عوض شود، نمی‌توانیم.

پنجره های دوجداره تک حالت: آن‌ها روی یک محور افقی باز می‌شوند و می‌توانند به خانه‌ی شما رنگ زیبایی بدهند و از طرفی به صرفه هم می باشند. از دیگر خصوصیت‌های این مدل پنجره دوجداره می‌توان به قابلیت تغییر جهت بازشوی آن‌ها اشاره نمود. پنجره دوجداره تک حالت را به سادگی می‌توان به مدل پنجره دوجداره دو حالت نیز تبدیل کرد.

پنجره دو جداره دو حالت: این نوع پنجره‌ها به مراتب پنجره‌های پیشرفته‌تری نسبت به دو نوع قبلی به حساب می‌آیند. گذشته از زیبایی این مدل پنجره دوجداره، شما با انتخاب پنجره دوجداره دوحالته از کیفیت و امکانات خوبی هم برخوردار خواهید شد. به عنوان مثال امنیت این مدل پنجره دوجداره بسیار بالا است زیرا یراق‌آلات مورد استفاده در آن بسیار مقاوم و پیشرفته‌اند. پنجره دوجداره دو حالت مدل سایه بانی بیشتر در سرویس‌های بهداشتی، حمام، راه پله‌ها. نورگیرها استفاده می شود. این مدل پنجره های دوجداره تنها بر یک محور افقی باز یا بسته می‌شود. شما می‌توانید بنا بر خواسته‌تان نوع باز شدن آن را نیز تغییر دهید. اینکه پنجره از بالا باز شود یا از پایین یا به داخل باز شود یا به خارج.

پنجره دو جداره مدل آکاردئونی: این مدل پنجره دوجداره بیشتر در پنجره‌های بسیار عریض استفاده می‌شود. زمانی که عرض پنجره شما از سه متر به بالا تجاوز می‌کند، پنجره دوجداره آکاردئونی گزینه مناسبی است. زیبایی این پنجره‌ها بسیار زیاد است و می‌تواند به بالکن خانه شما جلوه‌ی زیبایی بدهد.

پنجره دو جداره دو لنگه بازشو (فرانسوی): این مدل پنجره دوجداره، دو لنگه‌ی مختلف دارد که از دو طرف باز می‌شوند. میان این دو لنگه هیچ ستون یا چیز اضافی وجود ندارد و فضای میان آن کاملاً خالی است. البته این به معنای عایق نبودن این مدل پنجره دوجداره نمی باشد. این پنجره را به صورتی طراحی کرده‌اند که هم زیبایی منحصر به فردی دارا باشد و هم از کیفیتی بسیار بالا داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های پنجره دوجداره دو لنگه بازشو فرانسوی می‌توان به قابلیت نصب انواع مدل‌های تک‌ حالت و دو حالت بر روی آن‌ها اشاره نمود. شما می‌توانید این پنجره‌ها را بر روی محورهای عمودی یا افقی باز کنید که هرکدام زیبایی خاص خودش را دارند. پنجره دوجداره دو لنگه نسبتا گران قیمت است و دلیل آن نیز یراق‌آلات خاصی است که در آن استفاده می شود.

متن تبلیغات درب و پنجره دوجداره

متن تبلیغات درب و پنجره دوجداره پنجره های دوجداره از بهترین محصولات در حال حاضر هستند اما شاید برخی از مردم از مزایای آن باخبر نباشند. بنابراین بهتر است که این محصولات تبلیغ شود؛ مهمترین چیزی که در متن تبلیغات درب و پنجره دوجداره باید به آن اشاره شود مزایای بسیار این محصولات است زیرا شاید بعضی از مردم به علت قیمت بالای آن تمایل به استفاده از این درب و پنجره ها نداشته باشند اما اگر مزایای این محصولات ذکر شود مطمئناً مشتریان متقاعد می شوند که مبلغ بالا را در ازای دریافت خدمات و کیفیت بالاتر پرداخت نمایند.

عکس درب و پنجره دوجداره

هرچند در اینجا امکان گذاشتن عکس درب و پنجره دوجداره نیست اما شما می‌توانید این طور فکر کنید که این درب و پنجره ها در رنگ های سفید و قهوه ای تولید می شوند و زیبایی خاصی دارند با یک نگاه می توانیم افت کام این محصولات را تشخیص دهیم ظرافت به کار رفته در تولید این در و پنجره به خانه شما زیبایی بسیاری می دهد به طوری که با یک نگاه میتوانید سر بودن آنها را نسبت به درب و پنجره های قدیمی تشخیص دهید علاوه بر زیبایی و استحکام این در و پنجره بسیار مهم می باشد در واقع این محصولات نسبت به درب و پنجره های قدیمی بسیار محکم تر و مطمئن تر هستند

تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی

تعمیر درب و پنجره دوجداره آلومینیومی آلومینیوم فلزی سبک و در عین حال فوق العاده قوی می باشد، به این معنی که هر پنجره ساخته شده از این فلز ساختاری محکم و مطمئن را خواهد داشت. با توجه به قدرت زیاد و استحکام آلومینیوم می توان قاب پنجره ها و حتی انواع پارتیشن مدرن اداری شیشه ای را در ابعاد و طرح های متنوع از این فلز تولید کرد. قاب های متناسب، براق و چشمگیر در ابعاد متفاوت می تواند کیفیت عالی، عملکرد و زیبایی شناسی خیره کننده ای را به ساختمان بدهد. در و پنجره دوجداره آلومینیومی تولید شده با بالاترین سطح کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دارد تا علاوه بر زیبایی لذت به کار گیری محصولات با کیفیت را نیز بچشند.

ست دستگاه درب و پنجره دوجداره دسته دوم

گاها برخی از افراد به علت بالا بودن قیمت درب و پنجره دوجداره توانایی خرید آن را ندارند اگر واقعاً دوست دارید از این مدل پنجره ها در خانه خود استفاده کنید اما مشکل تامین قیمت را دارید می توانید از محصولات جداره دست دوم استفاده کنید.

هنگام خرید محصولات دست دوم حتما از سالم بودن آنها مطمئن شوید. اگر محصولات معیوب را خریداری نمایید که امکان تعمیر آن ها نیز نباشد در واقع این امر برای شما ضرر حساب می‌شود. از طرف دیگر برای برخی از مکان‌ها لزومی به استفاده از درب و پنجره نو نیست. مثلاً برای انباری ها اگر می توانید محصولات دست دوم سالم را خریداری نمایید مقرون به صرفه تر خواهد بود اما همانطور که گفته شد حتماً و حتماً قبل از خرید سالم بودن محصولات را تست کنید.

پنجره دوجداره درب ضد سرقت

پنجره دوجداره درب ضد سرقت احساس امنیت، آرامش و رهایی از ترس، یکی از نیازهای اساسی انسا‌ن ها است. در جامعه امروز ما، امنیت دارای جایگاه‌های مختلفی است. امنیت در دو دسته جانی و مالی در واقع دو نوع از ضروری‌ترین انواع امنیت برای جامعه بشری به حساب می آید.

انسان‌ها همواره خواهان زندگی در محیطی امن هستند. یکی از راه‌های افزایش امنیت جانی و مالی در زندگی، درب و پنجره های دوجداره ضدسرقت می باشد. برای داشتن محیطی امن می‌بایست از انواع پنجره دوجداره ضد سرقت استفاده نماییم.

با به کار بردن درب و پنجره دوجداره ضد سرقت می‌توانیم محیطی امن و آرام را در خانه و محل کار خود ایجاد کنید. پنجره یکی از نقاطی است، که سارقان می‌توانند از طریق آن به داخل ساختمان راه پیدا کنند، اما با استفاده از پنجره دو جداره ضدسرقت می‌توان سدی در مقابل ورود آن‌ها به داخل ساختمان ساخت.

قیمت در و پنجره دوجداره

برای محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره upvc چندین فاکتور را باید در نظر گرفت. بدون در نظر گرفتن این فاکتورها اعلام نرخ قیمت درب و پنجره یو پی وی سی تقریبا غیر ممکن می باشد. یکی از این فاکتورها دانستن دقیق ابعاد پنجره است.

پنجره ها با ابعاد مختلف قیمتهای متفاوتی خواهند داشت. قیمت درب و پنجره دو جداره upvc به میزان پروفیل مصرفی، مقدار شیشه دو جداره، یراق آلات و … بستگی دارد. یکی دیگر از فاکتورها در نظر گرفتن تعداد بازشو ها بطور دقیق می باشد. همچنین به دلیل این که نوع فریم پروفیل مصرفی در زمان بازسازی درب و پنجره های قدیمی که اغلب آهنی یا آلومینیومی هستند با نوع فریم پروفیل مصرفی در ساخت و سازهای جدید تفاوت دارد بهتر است در ابتدای کار مشخص شود که هدف بازسازی است یا ساخت و ساز. مشخص کردن این امر برآورد قیمت را راحت می کند.

در و پنجره الومینیومی دوجداره

در و پنجره الومینیومی دوجداره از مزایای درب و پنجره آلومینیومی دو جداره می توان به زیبایی، دوام و ماندگاری آن در شرایط آب و هوایی مختلف، ثبات رگلاژ و قابلیت تولید در ابعاد بزرگ اشاره کرد.

معایب درب و پنجره آلومینیومی دو جداره شامل هزینه بالا، عدم قابلیت بازیافت و عدم تحمل وزن شیشه در ابعاد بزرگ و همچنین هوا بندی ضعیف(حتی در نوع ترمال بریک) می باشد. این در حالی است که درب و پنجره UPVC عایق است، هوا بندی قوی و قیمت مناسب تری نسبت به درب و پنجره آلومینیومی دارد.

در و پنجره دوجداره ریلی

یکی از معایب پنجره دوجداره ریلی عایق کامل نبودن آن می باشد. پنجره دوجداره ریلی به دلیل نحوه بازشو آن، یکی از محبوب ترین انواع پنجره دوجداره می باشد.

همانطور که می دانید پنجره دوجداره ریلی وقتی باز می شود فضایی را اشغال نمی کند و این یک حسن است و این نوع پنجره را به یکی از محبوب ترین انواع پنجره دوجداره تبدیل نموده است. اما این نوع پنجره عایق کمتری نسبت به مدل لولایی و سایر مدل ها دارد به طوری که تولید این نوع پنجره در اروپا منسوخ شده است.

پنجره دوجداره ریلی به هم با پروفیل upvc و هم با پروفیل آلومینیوم ترمال بریک قابل تولید می باشد. بسته به اینکه ابعاد پنجره چقدر باشد می توان تعیین کرد که پنجره دوجداره با کدام متریال تولید شود.