تخفیف 75 درصدی فرش ابریشم زرنیم در بازار گیلان

برخی از الیاف طبیعی که می توان برای ساخت این نوع فرش ها استفاده کرد عبارتند از: جوت: نوعی الیاف نرم است که چندان مقاوم و ارزان نیست، همچنین پارچه ها و رنگ های متنوعی را ارائه می دهد. این نوع مواد به آب بسیار حساس است و قرار دادن آن در مکان هایی که رفت و آمد زیاد است توصیه نمی شود.

سیزال: ماده ای مقاوم است که سایش را پنهان می کند. می توانیم آن را در مناطقی که رفت و آمد زیاد است قرار دهیم.

ال کوکو: این نوع فرش با الیاف پوسته نارگیل ساخته می شود. چیزی که به دست می آورید یک فرش ابریشم زرنیم خشن و بسیار روستایی است. می توان گفت قوی ترین و مقاوم ترین الیاف از همه است اما نباید از آن غافل شد تا خراب نشود. ما می توانیم آن را در رنگ ها و بافت های زیادی پیدا کنیم.

 

تاتامی: الیاف گیاهی است که از کاغذ برنج درست می شود و به گونه ای بافته می شود که فضاهای کوچکی برای گردش هوا باقی می ماند. این نوع فرش ها در لمس نرم هستند اما به راحتی فرسوده می شوند.

 

چمن دریایی: نوعی فرش است که از الیاف دریایی ساخته شده است. این الیاف مقاوم در برابر آب بوده و کاملا ضد آب بوده و از گران ترین الیاف موجود در بازار هستند.

حصیر: این نوع قالیچه ها با دست ساخته می شوند و با نخ های کتان بافته می شوند. بسیار مقاوم هستند.

 

ما در مورد پشم بافته شده به شکل قلاب یا بیگودی کوچک صحبت می کنیم که در یک ارتفاع فشرده و تراز می شوند. آنها نخ های بسیار مقاومی هستند که امکان تولید فرش را برای مکان هایی که رفت و آمد زیاد خواهد بود را فراهم می کند.

فرش های حلقه ای ساختاری

آنها به این دلیل نامیده می شوند که توسط حلقه هایی در ارتفاعات مختلف تشکیل شده اند که تسکین و تنوع زیادی از مدل ها را فراهم می کند. آنها مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند.

قالیچه های پرز را برش دهید

اینها ظاهری مخملی دارند و خیلی راحت تشخیص داده می شوند، همچنین بافت بسیار خوشمزه ای دارند. در برابر ترافیک مقاومت کمتری دارند، اما بیشتر تزئینی هستند.