تبلیغات ساعت مردانه کاسیو توسط یکی از بازیکنان آفریقایی

حرکات ساعت به 3 دسته تقسیم می شوند:

مکانیکی – ساعت اصلی بادگیر. با چرخ دنده ها و چرخ های کوچک تغذیه می شود.
خودکار – نسخه اتوماتیک یک ساعت مکانیکی دستی. خود سیم پیچ.
کوارتز – ساعت مدرن. بدون نیاز به سیم پیچ با باتری کار می کند.
ساعت مکانیکی
یکی برای مرد سنتی. ساعت مردانه کاسیو مکانیکی، ساعت اورجینال، قدیمی و دست ساز شماست. برخلاف ساعت‌های کوارتز که با باتری کار می‌کنند، ساعت‌های مکانیکی با شبکه‌ای وسیع از کارکرد پیچیده و مهارت‌های ماهرانه هدایت می‌شوند.

مانند ساعت‌های فنری قرن هفدهم، ساعت‌های مکانیکی به سیم‌پیچ دستی فنر اصلی خود متکی هستند. سپس فنر مجموعه پیچیده ای از چرخ دنده ها را به حرکت در می آورد که یک چرخ وزن دار (معروف به چرخ تعادل) را فعال می کند.

 

چرخ تعادل با سرعت ثابتی به سمت عقب و جلو نوسان می کند. هنگامی که توسط مکانیزمی به نام فرار رها می شود، چرخ ها با هر چرخش چرخ تعادل مقدار کمی به سمت جلو حرکت می کنند. این «تیک» است و این چیزی است که عقربه‌های ساعت را به جلو می‌برد.

البته، این طراحی باورنکردنی به این معنی است که ساعت مکانیکی به سیم پیچی روزانه نیاز دارد. برای پیچیدن آن، باید آن را بردارید و پیچ آن را باز کنید، سپس تاج را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا زمانی که احساس مقاومت کنید.

سیم پیچ (شما) باید به احساس مقاومت روی ساقه سیم پیچ تکیه کنید تا بفهمید چه زمانی فنر اصلی پر است. ممکن است اگر ساعت را شخم بزنید و بیش از حد باد کنید، آن را بشکنید… بنابراین در حالی که شیفته جدیدترین پیشنهاد نتفلیکس هستید، این کار را انجام ندهید.

تنظیم زمان شامل بیرون کشیدن تاج تا جایی که از پایه ساعت می رود است. این باعث می شود که دست دوم متوقف شود، بنابراین می توانید زمان را به طور دقیق تنظیم کنید.