برای استفاده از سنگ جیوه قرمز باید دستهای خود را بشویید

جیوه و برای مدت طولانی یک عنصر کلیدی در رنگ‌های لاتکس و دیگر انواع رنگ‌ها بود که تأثیرات منفی بر سلامت انسان داشت و همچنین سنگ جیوه به دلیل کاربرد زیادی که دارد بسیار گران می باشد.

در سال 1989، پسربچه ای چهار ساله در میشیگان در ایالات متحده پس از تنفس دود رنگ در خانه تازه نقاشی شده خود، به دلیل مسمومیت با جیوه برای چند ماه در بیمارستان بستری شد.

سال بعد، ایالات متحده استفاده از جیوه را در رنگ لاتکس داخلی ممنوع کرد. بررسی منتشر شده توسط اتحادیه اروپا در سال 2008 نشان داد که هنوز هم می توان جیوه را در رنگ های تولید شده در اروپا شناسایی کرد.

جیوه یکی از محصولات سمی و پر کاربرد می باشد که برای اطلاع از حکم خرید و فروش جیوه قرمز می توانید به وکلای خبره مراجعه کنید.

با این حال، بسیاری از جایگزین‌ های مقرون‌ به‌ صرفه و مؤثر وجود دارد، و اکنون ب ه‌طور گسترده در سراسر جهان در دسترس هستند. حتما برچسب روی رنگ خود را بررسی کنید و همیشه یک تامین کننده قابل اعتماد انتخاب کنید.

جیوه

دماسنج های سنتی جیوه ای در قرن هجدهم توسط خود فارنهایت (دانیل گابریل فارنهایت، یعنی فیزیکدان هلندی) اختراع شد.

جیوه یکی از ماده های خطرناک و پرطرفدار می باشد که بسیار کاربرد دارد و سنگ جیوه به  سنگی که در آینه دیده نمی شود معروف است.

اختراع او برای بیش از 200 سال به شکل اولیه‌اش مورد استفاده قرار گرفت، اما پس از جنگ جهانی دوم، دانشمندان جایگزین‌هایی را توسعه دادند که فاقد جیوه است.

امروزه دماسنج‌های دیجیتال به‌ طور گسترده در دسترس هستند، اگرچه باتری‌ های سلولی دکمه‌ای آن‌ها ممکن است حاوی مقادیر کمی جیوه باشد، بنابراین مهم است که دماسنج‌ها را به‌ طور مناسب پس از از بین رفتن باتری‌ ها بازیافت کنیم.

استفاده از آمپول جیوه قرمز در جوانسازی پوست بسیار کاربرد دارد و قیمت آمپول جیوه قرمز با توجه به عرضه و تقاضایی که دارد تعیین می گردد.

همچنین می توان دماسنج های مایع در شیشه ای را یافت که حاوی ماده ای غیر جیوه ای است که هنگام بلع یا استنشاق سمی نیست. این دماسنج ها باید دارای برچسب بدون جیوه باشند.

  • منابع:
    1. Many products still contain mercury. These alternatives could replace them
  • تبلیغات: 
    1. قیمت لنت ترمز عقب ۲۰۶
    2. قیمت یخچال صنعتی روباز
    3. قیمت شکلات انرژی بار کارن
    4. قیمت گلدان شیشه ای ترک