با پوشیدن لباس چهارخانه زنانه سلبریتی شوید

رمزگشایی تفاوت بین چهارخانه و گینگهام اغلب دشوار است. این الگوها هر دو چک محسوب می شوند، اما می توانند در نگاه اول کاملاً متفاوت از یکدیگر به نظر برسند. بیایید نگاهی دقیق‌تر به تفاوت‌های چهارخانه و گینگهام بیندازیم تا بتوانید تصمیم بگیرید که کدام الگو برای شما مناسب است!

الگوهای چهارخانه به دلیل سادگی و تطبیق پذیری آن در لباس های مختلف و در لباس چهارخانه زنانه چه برای شام بیرون بروید و چه در مرکز شهر قهوه بخورید، در دوران مدرن رایج شده است.

چهارخانه طرحی است که شامل خطوط مورب معمولاً دو رنگ است. الگوهای چهارخانه مختلف با اضافه کردن چک های بیشتر یا کمتر و تغییر فاصله بین آنها ایجاد می شوند.

برخی از طرح های چهارخانه دارای معانی خاص یا میراثی هستند و برای درک طرح چهارخانه مرتبط با نام آنها باید تاریخچه خانواده (تارتان اسکاتلندی) را بدانید. کلمه شطرنجی از زبان گالیک اسکاتلندی به معنای پتو گرفته شده است. گینگهام یک پارچه نخی با چک یا راه راه معمولاً بزرگ است که اغلب هنوز شطرنجی است، اما بیشتر به نام gingham شناخته می شود.

Gingham پارچه ساده بافته شده با نخ‌های سفید و رنگ‌آمیزی که به صورت راه راه یا معمولاً به صورت چک‌های متعادل چیده شده‌اند. از سال 1750 تا حدود 1800 اینها از کتانی یا ترکیبی از تار کتانی / پود پنبه ای به نام فوستین بودند. پس از آن ginghams به طور فزاینده ای تمام پارچه های نخی هستند. عرض چک ها می تواند اندازه های زیادی داشته باشد و خود پارچه کیفیت های متفاوتی داشته باشد.

به طور معمول، تولید این پارچه ارزان است و اغلب برای لباس کار یا پارچه اثاثه یا لوازم داخلی استفاده می شود. چندین ریشه برای نام gingham پیشنهاد شده است، از جمله “Guingamp” در بریتانی، جایی که زمانی gingham به طور گسترده تولید می شد.

در حالی که وقتی در مورد گینگهام صحبت می شود، آنها دارای الگوی شطرنجی متعادل هستند که با رنگ یا خط دیگری قطع می شود. همچنین ممکن است به عنوان داشتن چک های بزرگتر از چهارخانه توصیف شود.

علاوه بر این، چک gingham بر روی پارچه‌های پنبه‌ای سبک‌وزن ساخته می‌شود (یا چاپ می‌شود) که پوشیدن آنها بسیار راحت است، در حالی که شطرنجی‌ها معمولاً از مواد پشمی (مشابه فلانل) ساخته شده از گوسفند ساخته می‌شوند.