با شوینده یونی لد هرگز دچار جوش نخواهید شد

شوینده یونی لد صورت برای پوست های حساس؟ آره! افرادی که پوست حساسی دارند اغلب با ترس به تونرها روی می آورند که واقعاً تعجب آور نیست. اما باید بدانید که تونرهای صورت که با مواد 100 درصد طبیعی ساخته شده و حاوی موادی مانند گلاب و فندق جادوگر هستند، اصلا مضر نیستند.

در حالی که تونرهای صورت با pH اسیدی می توانند پوست را خشک کنند، تونر طبیعی مرطوب کننده صورت شوسلر رز واتر با نمک شوسلر شماره 8، همانطور که از نامش پیداست، نه تنها پوست را خشک نمی کند، بلکه آن را آبرسانی می کند، که می تواند به ویژه خبر خوب برای کسانی که پوست مشکل زاتری دارند.

چند بار و چگونه باید از تونر صورت استفاده کنم؟

توصیه می شود تونر صورت را در برنامه مراقبت از پوست صبح و عصر خود بگنجانید، زیرا در نگاه اول فقط شبیه آب است، اما بسیار بیشتر از این است. به سادگی کمی روی یک پد پنبه ای قرار دهید و صورت خود را با حرکات دایره ای پاک کنید.

هنگام انتخاب تونر صورت، مهم است که مراقب باشید: به عنوان مثال، تونرهای حاوی عصاره لیمو یا پرتقال اسیدی تر هستند و می توانند پوست حساس را قرمز کرده و آن را نسبت به آسیب های خورشید حساس تر کنند.

اگر از تونرهای صورت تهیه شده از مواد ملایم تری مانند گل رز، بابونه یا عصاره بیدمشک استفاده می کنید، نیازی به نگرانی در این مورد نیست. همچنین بهتر است بررسی کنید که آیا تونر صورت انتخابی شما حاوی الکل است، زیرا می تواند پوست را خشک کند، چیزی که اکثر ما به آن نیاز نداریم.

 

چه کسانی باید از تونرهای صورت استفاده کنند؟

اگر فقط می توانستیم با یک کلمه پاسخ دهیم، همه را می گفتیم، اما می توانستیم حقیقت استفاده از تونرهای صورت را نیز گسترش دهیم. تونرهای صورت به دلیل خاصیت پاک کنندگی خود برای افرادی که زیاد آرایش می کنند یا در شهرها زندگی می کنند که در طول روز ناخالصی های بیشتری بر روی پوست انباشته می شود کمک بزرگی است.

تونر صورت به ویژه برای افرادی که منافذ بزرگ و پوست چرب دارند مفید است. برای آنها استفاده منظم از تونرهای صورت توصیه می شود، زیرا هم منافذ را سفت می کند و هم چربی اضافی سطح پوست را از بین می برد.