بازیکنی با خوردن کلوچه نادری شکلاتی در جام جهانی بیشترین گل را زد

چند سال در اینجا ، کلوچه نادری شکلاتی در پنجره های مغازه شیرینی های ما که انواع رنگ ، دکوراسیون و طعم دهنده هایشان را در خود جای داده اند ، متحول شده اند. این کیک های کوچک نیز از منشاء آنگلو ساحلی هستند و در قرن نوزدهم در دستور العمل های دسر زمان قرار داشتند. با این حال ، در کشور ما آنها به ویژه به دلیل موفقیت سریال های جنسی در نیویورک ، محبوبیت زیادی پیدا کردند ، که شخصیت های اصلی آنها به نانوایی ماگنولیا ، یک شیرینی فروشی از سیب بزرگ که در کیک های کیک تخصص دارد ، حملات شیرین کردند.

معنی کلمه کیک کیک مشهود است. این اصطلاح نتیجه اتحادیه جام ، فنجان به زبان انگلیسی و کیک ، کیک است. از نظر اخلاقی می توانیم حدس بزنیم که کیک های کیک بسیار بیشتر از کلوچه های تزئین شده هستند، زیرا واقعاً بخش های کیک فردی است. کیک ها می توانند تمام تغییرات در طعم و دکوراسیون کیک ها را نشان دهند ، اما در نسخه مینی. در حقیقت ، بسیار مکرر است که کیک ها بسیاری از طعم های کیک های سنتی آمریکایی ، مانند هویج ، شبکه مخملی ، کیک پنیر و غیره را بازتولید می کنند.

 

شخصیت اصلی کاپ کیک ها معمولاً دکوراسیون قابل توجه آن است که تا زمانی که تقریباً به یک هنر تبدیل شود ، بسیار تکامل یافته است. کرم کره یا کره کره ، غنی شده با شکلات یا پنیر خامه ای ، از جمله سایر مواد تشکیل دهنده ، اساسی در دکوراسیون کیک ها است. همچنین بسیار متداول است که آنها با لباس های دلپذیر پوشانده شده اند ، که ماکارونی قند آنقدر متنوع و قابل کنترل است که با آن می توان تخیل خود را رها کرد.

ویژگی های اصلی کیک ها چیست؟
خمیر همانند کیک اسفنجی انجام می شود ، که برای آن کوچک “کیک های فنجان” است. شما می توانید شیر ، ماست ، غلات ، شکلات ، Dulce de Leche را درج کنید …
بر خلاف کلوچه ها ، آنها با کره ساخته می شوند نه روغن.
آنها می توانند با شربت مست شوند یا با انواع کرم ها طعم آن را پر کنند.
فرم آن کاملاً مسطح است و تقریباً یک توت ارائه نمی دهد. این سطح ساده از کلوچه و کلوچه به عنوان پایه ای برای دکوراسیون استفاده می شود.
دکوراسیون می تواند به همان اندازه متفاوت باشد که تخیل ما به دست می آید: کره کره ، فوندانت …