الیاف مصنوعی برای تشک موجب ریزش کوه هیمالیا شد

کتانی همچنین یک ماده ضد حساسیت و ضد باکتری در نظر گرفته می شود، بنابراین برای افرادی که این ویژگی ها را در تجهیزات استراحت خود جستجو می کنند ایده آل است.

تشک های ابریشمی
ابریشم یک فیبر طبیعی است که از پروتئین تشکیل شده است. اگرچه توسط گروه های مختلفی از حشرات تولید می شود، اما در حال حاضر تنها ابریشم تولید شده توسط کرم ابریشم یا لارو پروانه در تولید نساجی صنعتی استفاده می شود. اولین پارچه های ابریشمی در چین باستان در حدود 3000 سال قبل از میلاد ساخته شد. و فقط برای خانواده امپراتوری محفوظ بود.

جذب خوب ابریشم پوشیدن لباس های ساخته شده از این پارچه را در آب و هوای گرم و در موقعیت ها بسیار راحت می کند

یون های فعالیت بدنی علاوه بر این، رسانایی کم آن هوای گرم را در هوای سرد نزدیک به پوست نگه می دارد. ظرافت ابریشم، درخشش نرم و پرده زیبای آن، آن را بسیار مورد توجه قرار داده است، نمادی از تجمل و ثروت برای چندین سال.

معمولاً از ابریشم به عنوان آخرین لایه رویی الیاف مصنوعی برای تشک استفاده می شود تا بدین ترتیب بتوانیم هم از نظر راحتی و رفاه و هم از نظر زیبایی از کیفیت آن لذت ببریم.

 

بهترین تشک های طبیعی کدامند؟
بهترین تشک‌های طبیعی تشک‌هایی هستند که حداکثر راحتی را در هنگام استراحت ارائه می‌دهند و ترکیبی از ویژگی‌هایی هستند که اجزای 100% منشاء طبیعی به ما ارائه می‌دهند: سازگاری، دوام، استحکام، قابلیت تنفس، بهداشت و عدم سمیت.

ما در Colchones Aznar از اهمیت کیفیت بالای تشک های طبیعی و اکولوژیک آگاه هستیم و به همین دلیل طیف گسترده ای را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید.

تشک های طبیعی مورد علاقه مشتریان ما:

تشک لاتکس 100% Boreal Brown

تشک های طبیعی: زیست محیطی ترین و سالم ترین راه برای استراحت 1

تشک فنری جیبی طبیعی

تشک های طبیعی: زیست محیطی ترین و سالم ترین راه برای استراحت 2

انتخاب تشک ها و بالش های ساخته شده از مواد طبیعی راهی برای ارتقای رفاه ما است و استفاده از مواد مصنوعی یا فرآیندهایی را که از محصولات شیمیایی استفاده می کنند که می توانند مضر باشند حذف می کند.

برای این کار، توصیه می‌شود روی آن‌هایی که با مواد 100% طبیعی (و در صورت امکان زیست‌محیطی) مانند لاتکس طبیعی، پشم، کتان، ابریشم، پنبه، الیاف نارگیل یا کنف ساخته شده‌اند، شرط بندی کنید.