استفاده از چسب کاشی در ساخت مواد پلاستیکی در سوئد

چسب کاشی و سرامیک مورد استفاده برای کفپوش دوش یا وان حمام یا پوشش های دیواری کاملاً به ترکیب عواملی مانند ویژگی سطح، تخصص حرفه ای و پیچیدگی الگوی مورد نظر بستگی دارد.

بیایید ابتدا با ملات های نازک شروع کنیم و ببینیم چگونه می توان از آنها برای کاشی کاری استفاده کرد. آنها به صورت پودر فروخته می شوند و باید با آب یا یک افزودنی اکریلیک مخصوص مخلوط شوند: دستورالعمل های روی بسته بندی را دنبال کنید تا مطمئن شوید که اشتباهی وجود ندارد. چسب کاشی و سرامیک نازک برای کفپوش عالی است زیرا چسبندگی بسیار قوی و در عین حال انعطاف پذیر کاشی ها را فراهم می کند.

چنین موادی برای نصب کاشی ها بر روی سطوح مرطوب یا در مکان هایی که قرار گرفتن در معرض حرارت بسیار زیاد است نیز توصیه می شود.

نوع چسب کاشی و سرامیک که می‌توانید با موفقیت برای کاشی‌کاری دیوار استفاده کنید، نوع پیش مخلوط است. مزیت این نوع چسب این است که بلافاصله به کاشی ها می چسبد، حتی قبل از اینکه فرآیند خشک شدن کامل شود.

 

چسب کاشی و سرامیک از پیش مخلوط شده در مناطق مرطوب نیز مانند دیوارهای حمام یا حمام به خوبی کار می کند. با این وجود، اگر هنگام نصب، مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت و گرما دارند، مراقب باشید که چسب را قبل از گیرش کاشی در معرض رطوبت قرار ندهید.

شروع به پخش کردن چسب کاشی و سرامیک نکنید مگر اینکه سطح دیوار یا کف کاملاً از گرد و غبار یا زباله تمیز باشد. برخی از چسب های پیش مخلوط شده ممکن است با مناطق بسیار مرطوب سازگار نباشند، تنها راه جلوگیری از خرید چنین ماده ای این است که از قبل برچسب محصول را به دقت مطالعه کنید.

چسب کاشی و سرامیک را در مرکز دیوار یا کف پخش کنید و مطمئن شوید که سطح را به طور یکنواخت بپوشاند. استفاده از کاشی های چیدمان بسیار مهم است، زیرا آنها به شما کمک می کنند تا بقیه را به درستی تراز کنید.