استفاده از ماهی سالمون شیراز در پاکسازی پوست

همه ما می دانیم که اسیدهای چرب امگا 3 مزیت اصلی ماهی سالمون شیراز را برای ما فراهم می کند. پروتئین ماهی قزل آلا به راحتی توسط بدن ما جذب می شود و این پروتئین حاوی هیچ ماده سرطان زا نیست.

دلیل چهارم: ماهی قزل آلا از قلب، مغز و سیستم عصبی ما مراقبت می کند

قبلاً در مورد اسیدهای چرب صحبت کرده ایم. ماهی سالمون برای مبارزه با کلسترول مفید است. می دانیم که پزشکان پس از حمله قلبی آن را در رژیم غذایی خود گنجانده اند. دلیل ش چیه؟ زیرا ماهی قزل آلا ماهیچه های قلب ما را تقویت می کند، به کاهش فشار خون کمک می کند و حتی از سفت شدن رگ ها مانند سال ها جلوگیری می کند.

همچنین لازم به یادآوری است که اسیدهای امگا 3 به بهبود حافظه کمک می کنند. من بخورم؟ نشان داده شده است که مصرف این ماهی خطر ابتلا به بیماری هایی را که می ترسند مانند آلزایمر و پارکینسون کاهش می دهد.

همچنین باید اشاره کنیم که این اسیدها همراه با ویتامین‌های A و D از سیستم عصبی ما مراقبت می‌کنند، علائم پیری را کاهش می‌دهند و به جلوگیری از لخته شدن خون کمک می‌کنند و در نتیجه خطر حوادث قلبی عروقی را کاهش می‌دهند.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که ماهی قزل آلا به عنوان یک ضد افسردگی طبیعی عمل می کند.

 

دلیل پنجم: سرعت سوخت و ساز بدن ما

مصرف ماهی قزل آلا متابولیسم ما را تسریع می کند که به معنای جذب بیشتر قند است. و این به چه معناست؟ خوب، سطح قند خون پایین می آید. و چه سودی به دست می آوریم؟ خب، ما خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهیم.

بنابراین، تنها می‌توانیم نتیجه بگیریم که مصرف ماهی سالمون یکی از بهترین تصمیم‌هایی است که می‌توانیم بگیریم. پس بیایید بپزیم!

پتاسیم و فسفر بیشترین مواد معدنی در ماهی قزل آلا هستند. MedlinePlus می گوید، این بدان معناست که گوشت آن علاوه بر تقویت دندان ها و استخوان ها به “عملکرد اعصاب، انقباض عضلات و ضربان قلب ثابت بماند.”

سرشار از ید است که برای تبدیل غذا به انرژی ضروری است. برای عملکرد طبیعی تیروئید و تولید هورمون های تیروئیدی به ید نیاز داریم.»

این فقط یک اشکال دارد که در سایر ماهی های روغنی مشترک است: محتوای پورین آن. بدن ما آنها را به اسید اوریک تبدیل می کند، بنابراین ماهی سالمون برای افرادی که اسید اوریک بالا یا نقرس دارند توصیه نمی شود.