استفاده از دمپایی اسلیپر در مسابقات آمادگی جسمانی

رفلکسولوژی بر این اصل کار می کند که نقاط فشار در هر پا مستقیماً به اندام ها، غدد و ماهیچه های خاصی در سراسر بدن متصل می شوند. ما به تفاوتی که صندل‌های کنکو می‌توانند در سلامت و تندرستی کلی شما ایجاد کنند بسیار مفتخریم اما لازم نیست به سادگی حرف ما را قبول کنید. دمپایی اسلیپر ماساژ کنکو از نظر بالینی ثابت شده است که به شما کمک می کند احساس بهتری داشته باشید.

مطالعات بالینی نشان می دهد پوشیدن صندل های ماساژ کنکو فواید سلامت کل بدن را دارد
تحقیقات پزشکی نشان داده است که کفش سالم با طراحی منحصر به فرد Kenkoh برای بهبود طیف وسیعی از شرایط پزشکی از تورم پا تا گردش خون عمل می کند.

ما با محققان دانشگاه کیوتو کار کردیم تا تأثیر پوشیدن کفش‌های ماساژ کنکو را تا چهار ساعت بر طیفی از شاخص‌های سلامتی بررسی کنیم، محققان به این نتیجه رسیدند که شرکت‌کنندگان از طیف وسیعی از مزایای سلامتی از جمله:

گردش خون بهبود یافته است
سطوح انرژی بالاتر
کاهش تورم اطراف مچ پا و مفاصل
بهبود خلق و خو
اطلاعات بیشتر در مورد مطالعه بالینی را در اینجا بیابید.

دمپایی

دمای کناری
ژاپنی ها می گویند کف پا قلب دوم شماست. حدود دو سوم عضلات پا با هم کار می کنند تا خون را به سمت قلب برگردانند. سیاهرگ ها در کف پا متمرکز می شوند. فشار دادن و تحریک صحیح آنها باعث افزایش جریان خون و حمایت از عملکرد قلب می شود.

این را می توان با تصویر سمت چپ، پس از آزمایشی که توسط مرکز فناوری صنعتی شیزوکا برای مقایسه دمای سطح کف پای فردی که صندل های سلامت کنکو را به مدت 30 دقیقه انجام داد، مشاهده کرد.

مشتریان کنکو همچنین گزارش داده‌اند که صندل‌های کنکو به طیف وسیعی از بیماری‌ها مانند دیابت، فاشیای کف پا، صافی کف پا، بونیون، کمردرد، سیاتیک، آرتریت، تاندونیت، میگرن، ادم، سردی پا، سندرم پا عصبی، نوروما، پاشنه پا کمک کرده است. درد، پا درد، انرژی کم، پینه، درد عضلانی ساق پا، درد بونیون، درد متاتارس، وریدهای واریسی.